U Osijek i Podunavlje s agencijom Uniline

Nakon što je u Slavoniju hrvatsko Podunavlje došao njemački touroperator I.D. Riva tours, odnosno na istok Hrvatske prvi put organizirano doveo njemačke goste, dolazak je najavio i Uniline, vodeći hrvatski turistički operator koji godišnje pruža turističke usluge za više od 350 tisuća gostiju u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi.

Nedovoljno istraženi
 
“S obzirom na svoje prirodne ljepote, povijesne i kulturne znamenitosti te eno-gastrospecijalitete, vrijeme je da Slavonija započne intenzivnije koristiti turističke potencijale te u konačnici izraste u cjelogodišnju i atraktivnu turističku destinaciju. Upravo zato, Uprava Unilinea, vodećeg hrvatskog turističkog operatora, odlučila je obići Osječko-baranjsku i Vukovarsko-srijemsku županiju te sagledati mogućnosti za razvoj višednevnih destinacijskih i dnevnih izletničkih programa”, priopćeno je iz te kompanije u najavi dolaska vodećih ljudi iz te kompanije na istok Hrvatske.
 
U planovima naše kompanije, koji se podudaraju sa smjernicama razvoja hrvatskog turizma, jest povećanje zastupljenosti turističkih proizvoda kontinentalnog dijela zemlje u našem poslovanju. Da bismo to učinili, moramo se uvjeriti u proizvod, njegovu vrstu i kvalitetu, i zbog toga smo ovdje s 12 top-menadžera naše kompanije. Na žalost, tu smo samo tri dana tijekom kojih obilazimo svojevrsni trokut - od Belog Manastira, Vukovara i Osijeka. Znamo, a još jednom smo se htjeli i uvjeriti, da je ovo važan kraj u turističkoj ponudi Hrvatske, koji nije dovoljno istražen, a još manje komercijalno iskorišten - kazao nam je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea, s kojim smo razgovarali tijekom boravka u Slavoniji i Baranji.
 

Žgomba je i potpredsjednik Europskog udruženja i nacionalnih udruga turističkih agencija i touroperatora, predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK-u te dugogodišnji član Vijeća Hrvatske turističke zajednice.

Ekipa Unilinea posjetila je neke zanimljive destinacije, ali i razgovarala s predstavnicima Vukovarsko-srijemske i Osječko-baranjske županije, pojedinih gradova i ureda turističkih zajednica.

Nastojanja su nam kroz naše kanale prodaje i plasmane na turističkom svjetskom tržištu ponuditi Slavoniju i Baranju i naravno dati komercijalni obol. Neću biti posebno inventivan ako kažem da je gastronomija jaka strana cijele Slavonije. Gastronomija je danas svjetski motivator broj jedan za odlazak na put i dolazak u neku destinaciju. Možda je i premalo koristimo kao motiv za dolazak. No, nije gastronomija jedino vrijedno, tu je i kulturna i druga baština. Slavonija može ponuditi gostima i mogućnost da vide drukčiju ponudu, jednu realnost s poljoprivredom, ogromnom vinskom kulturom i svim ostalim što Slavonija i Baranja mogu dati. Razmišljamo o uključenju ovog područja u ture koje inače organiziramo po raznim destinacijama. Imamo ih često s našim gostima iz Amerike ili s Dalekog istoka. One su organizirane da gosti idu dan po dan na pravcima primjerice od Budimpešte prema Sarajevu i potom Dubrovniku, od Budimpešte prema Zagrebu ili prema Beogradu. Bili bi to izletnički posjeti ili boravak u ovim destinacijama sa sadržajima koji bi bili vrlo zanimljivi našim gostima - ističe Žgomba.

Uniline pokriva izuzetno veliko turističko tržište. Sjedište tvrtke je u Puli, poslovnice ima diljem Hrvatske, a urede u Sloveniji, Srbiji, BiH, ali i u Kini (Šangaj), Južnoj Koreji (Seul) te predstavništva u Japanu i Tajlandu. U posljednjih nekoliko godina, značajan fokus poslovanja stavljen je i na tržište SAD-a, Kanade te Australije.

Raznolikost
 
Kojim će gostima Slavonija i Baranja biti zanimljiva još mi je teško reći. No, mi ćemo je ponuditi određenim segmentima tržišta. Vjerujemo da bi zbog raznolikosti i posebnosti ponude koju imaju Slavonija i Baranja, taj proizvod mogao proći na azijskom i oceanijskom ili američkom tržištu. Naravno, ne smijemo zaobići i Europu, gdje su gosti blizu, posebice na jakom emitivnom njemačkom tržištu ili Skandinaviji. Ako se gostima dobro prezentira kvaliteta ponude Slavonije, mislim da neće biti problema da ju i prihvate. U svakom slučaju, u našu programaciju za iduću godinu već smo uvrstili ponudu Slavonije i Baranje i prvi gosti koje ćemo dovesti mogu se očekivati iduće godine. Sigurni smo u to. Bilo to u proljetnom, ljetnom ili zimskom razdoblju. Naši gosti koji dolaze iz dalekih tržišta putuju cijele godine - zaključuje Žgomba.
 

I Osijek oduševio Uniline tim

Tijekom proteklog su vikenda, 13. i 14. listopada, voditelji ključnih odjela turističke agencije Uniline posjetili Baranju, Vukovar i Osijek u sklopu studijskog putovanja istočnom Hrvatskom.

U Osijeku su članovi uprave Unlinea predvođeni direktorom g. Borisom Žgombom o namjerama novih ulaganja u turističke proizvode na temu Slavonije i Baranje razgovarali s Osječko-baranjskim županom g. Ivanom Anušićem, direktorom Turističke zajednice Osječko-baranjske županije g. Antoniom Sobolom te direktorom Turističke zajednice grada Osijeka g. Sašom Uranjekom.

Uz studijski turistički obilazak grada naši gosti su upoznali i dio "noćnog života" Tvrđe, a u poznatom restoranu "Krčma kod Ruže" su uz tradicionalna jela Slavonije i Baranje kušali i Originalnu Osječku knedlu.

Tijekom obilaska Osijeka doznali su i da je naš grad iako okružen vrhunskim vinogorjima ponajprije "grad piva" te uz pune krigle odličnog domaćeg craft piva "Beckers" na jednoj od najljepših ugostiteljskih terasa u Tvrđi nazdravili novoj ili bolje rečeno, intenzivnijoj suradnji.

Unline travel company: www.uniline.hr

Originalni članak "U Slavoniju i Baranju goste će dovoditi i veliki Uniline" autora Igora Mikulića, objavljen je u dnevnim novinama Glas Slavonije 16. listopada 2017.